سایت روستای درشکفت

معرفی روستای زیبای درشکفت

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

معرفی روستای درشکفت

روستای دره شکفت واقع در استان خراسان جنوبی شهرستان نهبندان بخش سرداران {عربخانه}دردوازده کیلومتری دهک واقع شده است .این روستا بیش از چهل خانوار وحدود 150 نفر جمعیت دارد. قرار گرفتن در منطقه کوهستانی موجب ایجاد هوای سرد وموقعیت جغرافیایی مناسب شده است .مجاورت دوازده کیلومتری با مزار آقا سیدالحسین از افتخارات این روستا ودارای شرایط پذیرش گردشگر میباشد.

روستاهای اسلام آباد -منصور آباد -کاسگان-برک-اناران -سلطانی -سمک -سیدال ماهانی-النگ وخرمی نزدیکترین روستاهای همسایه ومجاور دره اشکفت میباشند.

در گذشته این روستا معدن پرورش درختان زردآلو -توت -انار وانجیر بود که متاسفانه براثر خشکسالی شاهد تنگی روزگار برباغات این روستا وکم آبی هستیم اما همچنان زندگی در آن جریان دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی محمدی

مطلب


مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی محمدی